تیراندازی به سمت سربازان ارتش اشغالگر در کرانه باختری منجر به زخمی‌شدن ۳ سرباز شد و عاملان تیراندازی موفق شدند پیش از اینکه اشغالگران نیروهای کمکی را به شهر «قلقیلیه» فراخوانده و ورودی‌های آن را ببندند، به‌سلامت صحنه را ترک کنند.

سربازان صهیونیست در کرانه باختری، هدف تیراندازی نیروهای مقاومت

خبرنگار المیادین در کرانه باختری روز پنجشنبه تأیید کرد که پس از تیراندازی به‌سوی سربازان صهیونیست، ارتش اشغالگر ورودی‌های شهر «قلقیلیه» در شمال کرانه باختری را بست و نیروهای کمکی نظامی به این شهر اعزام کرد. ارتش رژیم اشغالگر تأیید کرد که این عملیات در «مسیر ۵۵» در غرب شهر «عزون» در شرق «قلقیلیه» انجام و به زخمی‌شدن ۳ سرباز اسرائیلی منجر شد. منابع محلی گفته‌اند که عاملان تیراندازی پس از شلیک گلوله از خودرویی که با سرعت در حال حرکت بود، موفق شدند به‌سلامت صحنه را ترک کنند.

شایان‌ذکر است که این سومین عملیات تیراندازی در شمال کرانه باختری از بامداد روز پنجشنبه است که توسط مقاومت فلسطین انجام می‌شود؛ دو عملیات دیگر، یکی در ایست بازرسی نظامی «بیت فوریک» در شرق نابلس، و دیگری در پادگان ارتش اشغالگر در «کوه جرزیم» در جنوب این شهر. سحرگاه امروز، «گردان‌های قدس - یگان بلاطة» مسئولیت تیراندازی به یک نقطه نظامی در کوه جرزیم را بر عهده گرفت.

این عملیات هم‌زمان با اعتراف ارتش رژیم اشغالگر به هلاکت یک افسر اطلاعاتی تیپ تحقیقات بر اثر جراحات ناشی از تیراندازی چند روز پیش روی می‌دهد. آن عملیات توسط «محمد شهاب» در شهر «الرمله» در شمال غربی قدس (داخل سرزمین‌های فلسطینی اشغال شده در سال ۱۹۴۸) صورت گرفت و این جوان بر اثر جراحات ناشی از تیراندازی سربازان صهیونیست به شهادت رسید.

این در حالی است که روز چهارشنبه، نیروهای اشغالگر عملیاتی تهاجمی را در شهرها و اردوگاه‌های کرانه باختری انجام دادند که منجر به شهادت ۳ فلسطینی و دستگیری تعدادی دیگر شد؛ اگر چه در درگیری‌های شدید با مقاومت مجبور به عقب‌نشینی شدند.

منبع: المیادین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.